.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی اطلاعی نماینده از جابجایی های مدیریتی در حوزه انتخابیه!
انتقاد شدید علیپور از مدیریت ورزش مازندران
شمال نیوز: ریاست اداره ورزش و جوانان قائمشهر تنها یک اعتراض درباره باشگاه شهید وطنی به سعادتمند بیان داشت که موجب شد از سمت ریاست اداره عزل شود.
انتقاد شدید علیپور از مدیریت ورزش مازندران

شمال نیوز: در حالی کمال علیپور نماینده مردم شریف قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس از بی‌سرپرست رها شدن اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار در جلسه شوری اداری قائمشهر سخن به میان آورده که چند روز قبل احمد سعادتمند مدیر کل ورزش و جوانان قائمشهر در حکمی علی قاسمی را به عنوان سرپرست اداره یاد شده منصوب کرد.

البته قبلا" سایت شمال ورزشی، مطلبی با عنوان انتخاب رییس جدید با دخالت برخی از افراد! در مورد انتصاب دقیقه نودی علی قاسمی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار تذکر خود را به مسئولین اعلام کرد. اما هیچگاه فکر نمی کردیم که نماینده مردم این شهر حتی بعد از حدود دو هفته در جریان این مساله نبوده باشد!

حکایت تعیین سرپرستی قاسمی که گفته می شود با دخالت چند چهره تاثیر گذار آن شهر و نهایتا" تسلیم اداره کل ورزش و جوانان استان با این موضوع  به وقوع پیوسته پس از آن انجام شد که برکناری حسین دلیلی رییس سابق اداره ورزش شهرستان جویبار اعتراض شدید امید نیک نژاد فرماندار این شهر را در پی داشت.

یادآور می شود فارس در خبری اعلام کرد در جلسه شورای اداری امروز شهر قائمشهر کمال علیپور  با گلایه از مدیرکل ورزش مازندران اذعان داشت: شهرستان جویبار پایتخت کشتی جهان 6 ماه اداره ورزش و جوانان آن بی‌سرپرست رها شده است درست است که ما نمی‌خواهیم دخالت کنیم ولی بی‌توجهی سعادتمند به این موضوع تا چه اندازه می‌تواند ادامه یابد.

علیپور با اشاره به شهرستان قائمشهر به عنوان ورزشی‌ترین شهر استان و گلایه از جابه‌جایی مدیریت اداره ورزش و جوانان این شهرستان در شرایط فعلی اظهار داشت: هر چند عزل و نصب حق مدیران است ولی فرماندار نباید اجازه دهد تا فردی به عنوان رئیس بعدی انتخاب نشده، رئیسی از ادارات شهرستان عزل شود و اداره‌ای بی‌سرپرست باقی بماند.

وی افزود: عادل عالیشان تنها یک اعتراض درباره باشگاه شهید وطنی قائمشهر به آقای سعادتمند بیان داشت که موجب شد از سمت ریاست اداره ورزش و جوانان عزل شود.

عضو خانه ملت با ذی حق دانستن مدیران کل در عزل و انتصاب مدیران دستگاه‌های اجرایی بر ثبات در جابجایی‌ها تاکید کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 شهريور 1392
ما ورزشکاران خسته ایم از کارهای یواشکی ولابی گریهای آقای سعادت مند خدایا مارا رها کن ازاین مذیر غیرورزشی وسیاسی
نا شناس 2 شهريور 1392
توجه توجه مدیری برای ماندن چه می گوید!!!!!!!!دفاع تمام عیار سعادتمند از سرپرست وزارت ورزش و جوانان؛
دکتر صالحی امیری مدیری برنامه محور ، توانمند و شایسته برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید
جناب مدیر کل گزینه کسی دیگری است از حلیم تو ی دیگ نیفتی برادر
نا شناس 2 شهريور 1392
شمال نیوز جان این بی اطلاعی این نماینده عزیز نیست بلکه سیاسی شدن ورزش ماهست متاسفانه جناب آقای سعادتمند برای ماندنش با همه معامله میکند یک روزی رئیس اداره شهرستان جویبار را معرفی میکند اما فرماندار شهرستان اورا به دفتر کارش راه نمی دهد به یکباره با عزیزی در ملاقاتی شبانه می نشیند وگزینه ی دیگری رامعرفی میکند واین سرپرستی که معرفی میشود از رفقا وهمشهر یهای مذیرکل سابق ونماینده فعلی مجلس و از دوستان سوادکوهی وی می باشد اما باید تاسف خورد به حال ما جویباریها ی که با داشتن این همه ورزشکار سهمی در رئیس شدن دراداره ورزش و جوانان نداریم (با تقدیم احترام جوان جویباری)
نا شناس 2 شهريور 1392
منتظر تغييرات ادارات كل بزودي خواهيم بود.شهروند ساروي
نا شناس 3 شهريور 1392
کمال تازه فهمید که گزینه اش از دستش پرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجای کاری کمال
نا شناس 3 شهريور 1392
متاسفانه مدیرکل ورزش وجوانان استان مدیری ضعیف وبی برنامه هست که امیدواریم با وزارت جدید مدیری توانمند ورزشی بر عرصه ورزش مازندران حضور وبا انتخاب مدیرانی لایق در سطح تمامی شهرستان ،شاهد رشد وشکوفایی دوباره ورزش مازندران باشیم.انشاا...
نا شناس 3 شهريور 1392
قضیه چاپ مجله سفارشی!!! در اداره کل تربیت بدنی چی بود؟چرا سازمان بازرسی بررسی نمی کند؟
رضا 3 شهريور 1392
كمال جون اندكي به خودت بيا كه دو سال از نمايندگي ات گذشت و هنوز شما در اندر خم يك جوجه اي. كجا را دخيل بودي كه اين دومي اش باشه . تا بود چنين بود . بجنب كه وقت نداري هههههههههههههههههههههه
نا شناس 3 شهريور 1392
ای کاش آقای سید هادی حسینی با مردم جویبار صادق بودو به جای معرفی همشهری خود از یک جویباری حمایت میکرد یا علی
علي 3 شهريور 1392
جناب اقاي عليپور واقعا براي شما و اقاي حسيني متاسفم .فقط شعار و خود نمايي .براي ساير ادارات و شهداري قايمشهر چه كرديد . در شهداري چه مي گذرد به هوش باشيد شايد فردا دير باشد .خادم الشهدا
نا شناس 3 شهريور 1392
آقاي سعادتمند انتخاب قاسمي يك اشتباه بزرگي بود شما سوابقش را بررسي كردي ؟ يعني در اين استان آدم ديگري نبود ؟
حیدری 3 شهريور 1392
باسلام
واقعیت را باید پذیرفت که مسئولین شهری و استانی باید با نمایندگان هماهنگ باشند چرا که این امر کمک می کند به اخذ رویکردهای نوین. علیپور حق دارد که عصبانی باشد . او ست که باید جوابگوی عموم ورزشکاران رشته های مختلف در حوزه انتخابیه اش باشد. اوست که نام پر طنین قائمشهر و جویبار و سوادکوه را و بانگ غرور را به سبب افتخارآفرینی هایی که جوانان غیور این دیارکسب میکنند در مجلس، خانه ملت و از آن تریبون برای جهانیان بر می دارد. پس حق با اوست که از مدیر استانی اش شکایت کند. مدیری که سرخودانه دست به عملی می زند که پایانش نافرجام است.
علیپور نظارت بیشتر از سوی شما، و سعادتمند، همراهی صادقانه شما را خواستاریم. آرزوی موفقیت برای دولتیان و مجلسیان...
م--ن 2 شهريور 1392
قاسمی مدیری تواناست در کارنامه خودش سابقه مدیریت هفت ساله درکردگوی هشت ساله در سواد کوه وشش هفت ساله در همین شهر جویبار را دارد اوج کشتی جویبار از زمان او کلید خورده پیش ازهمه هادی حسینی او را می شناسد حصور در قائمشهر بعنوان کارمند بخاطر مشکلات شخصی و خانوادگی بوده حالا هم در بازکشت اش جامعه کشتی بی دخیل نبودند بی اطلایی علیپور......
مازنی ها 3 شهريور 1392
برداشتن حسین دلیلی از نکا توسط سعادتمند کار بسیار اشتباهی بود.
سعادتمند حرف هادی حسینی و سلمان قادری رو گوش کرد و دست به این جابجایی زد.
متاسفم برای این مدیر به اختیار بادمجون دور قاب چین !!!!!!!!!
جای سعادتمند اینجا نیست
آقای علیپور لطفا شما کاری بکنید که سعادتمند پر پر بشه تا به سزاش برسه
متشکریم
مازنی ها 3 شهريور 1392
کامنت قبلی منو بزن آقای حاج عباس رمدانی
نا شناس 3 شهريور 1392
همین جناب اقای سعادتمند برای مدیرشدنش هر روز در دفتر این نماینده آن نماینده دوره گردی میکرد تا بشه مدیرکل و حالا بایک نماینده میشنه و یک از همشهریهای این نماینده را به عنوان رئیس اداره ورزش جویبار معرفی میکنه مگر جویبار نیرو نداشت که حسینی یک سوادکوهی را معرفی کرد
hamid 3 شهريور 1392
نمایندگان محترم قائمشهر نیم نگاهی به آزاد قائمشهر باشید بخدا اوضاع اسفبار است تمام داشگاهها رو به توسعه هستند ولی اینجا هر روز جابجائی نیروهاست شرائط نارضایتی اساتید کارکنان فراوان به سبب رکود و عقب ماندگی اما کو گوش شنوا!!؟؟؟تا بحران ایجاد نشد بجنبید.خدا گواه است بدون غرض و مرض گفتم.باور ندارید بررسی نمائید.
مازني 3 شهريور 1392
آقاي عليپور مردم به شما راي ندادند كه پي اين مسائل باشيد عملكرد خودتان در مجلس چه بوده ؟؟؟؟ به جاي اين قدرت نمايي در شهرستان به فكر وظائف خودتان باشيد اين چه رسم غلطي است كه در استان به راه افتاده نماينده مجلس در همه كارها دخالت دارد و به همه چيز كار دارد الا مجلس.... خسته شديم از اين افراد بي ظرفيت
نا شناس 4 شهريور 1392
آقای سعادتمند یادته برای مدیر شدن چیکار می کردی الان باید جبران کنی دیگه
منافی 13 خرداد 1393
سلام به دادورزش شهرستان سیمرغ برسیدماکه خسته شدیم شما چطور.دیگه نگوییدجوانان چرابه احتیاط روی می آورند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.